Cat


Kita mencuba, tapi kita berhenti mencuba
Ianya sejuk di atas lantai,
Rumah ini tak akan sama dengan semalam
Ianya tak akan terasa hangat
Ada sesuatu bergerak melalui tingkap dan dinding
Aku pernah lihat ianya sebelum
Kau tinggalkan aku dengan roh yang merewang
Betapa sikitnya yang kau tahu.

Kita berdiri di permukaan jalan
Aku perlu patah balik
Aku pilih untuk mengembara sebagai lelaki sepi
Terlalu banyak yang aku kurang
Aku selalu berharap yang aku sedang melalui jalan itu
Ianya sesuatu yang aku dambakan
Aku bawa ia ke semua tempat yang aku pergi
Betapa sikitnya yang kau tahu.

Lihat di mana aku sekarang adalah ke mana yang aku ingin pergi
Aku tahu apa yang aku perlu
Dan di sana terlalu banyak tempat untuk dilihat
Aku tahu untuk bermimpi
Namun masih ada luka dan aku berjalan perlahan
Walaupun ianya tak kelihatan
Aku ada lubang yang tak ada benda tumbuh
Betapa sikitnya yang kau tahu.

Mungkin kita bakal kahwin dan semuanya akan baik
Pada masa yang lain
Dan kita gembira waktu aku berjalan di garis itu
Semuanya dalam minda aku
Aku cat siling supaya tak ada seorang pun tahu
Aku sembunyi ia perlahan
Ianya seperti kau tak pernah ketemu aku sebelum
Betapa sikitnya aku tunjuk.