Putus sambung.



Rashdan merenung mata Ahmad dalam dimensi yang berbeza, mencipta belit ikatan baru yang lain dari seorang kawan ke kawan. Ahmad memberitahu bahawa dia tidak bersalah dan jika dia bersalah maka di mana bukti bahawa dia yang bersalah? Rashdan tidak melepaskan renungan mautnya walaupun Ahmad tidak berganjak dari pendirian ulungnya; DIA TIDAK BERSALAH.

Aku rasa apa yang kita boleh lakukan ialah dengan memadam satu hubungan dan kemudian mencipta hubungan yang baru. Mereka bilang, satu ikatan menjadi masalah apabila ia disimpul terlalu lama dan menjadi berbelit. Putuskan. Dengan itu kita boleh mencipta ikatan yang baru. Mat salleh tersebut berkata damn it, for god sake, you should stop it! Kill the relationship in order to create a new one! Aizam tidak faham dengan maksud itu. Reset dan kembali menjadi orang asing dan seterusnya, kawan.

Just like reincarnation! The relationship is going to be reborn again, and im pretty sure it's going to be good as long that you know how to learn from the past mistakes. Ahmad datang membantu Aizam yang sedang terkebil sebelah, murung mengenang kekasih lamanya sambil berkata kepada mat salleh, reincarnation huh? Ya, that would be a good idea if he is believer. Only if he is a believer.